torsdag den 23. januar 2014

What Mother Made


Et af yndlings mærkerne til lille T, måske endda yndlings mærkét, er engelske What Mother Made. Et lille firma med få designere med et lille bitte syrum (eller sådan var det ihvertfald sidst jeg talte med dem) hvorfra de selv syr alt. Stofferne er nøje udvalgt til deres retro snit med tanke på deres vision: det skal være som vor mor ville have lavet det engang.




Jeg stødte på de helt vidunderlige kreationer og deres lige så fantastiske og enormt søde designere på et lokalt marked i en forstad til London. Jeg havde flere skønne ting mellem hænderne og kan bevidne, at de bruger det skønneste uld, lækreste babyfløjl og smukke smukke blomstrede mønstre. Jeg endte med at gå tomhændet derfra, da vi ikke fandt noget i lille T's størrelse. Og at købe til 'engang ude i fremtiden' var lidt for risikabelt. Desuden fortalte deres søde sælger på markedet den dag, at de både har en hjemmeside (link øverst) OG har fri fragt til hele EU! Derfor, og KUN derfor, turde jeg gå derfra uden at have købt noget. 

Man kan sammensætte og mikse som man selv ønsker det. Jeg faldt bl.a. for denne blomstrede kjole, men vil dog hellere have den med gul krave. "No problem!" 


Disse smækbukser ville jeg give min højre arm for at kunne klæde lille T i!



Til slut et par billeder fra deres forårs kollektion 2013. Glæder mig vildt til at se deres Spring 2014 kollektion!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar